onsdag 22 maj 2013

Så snygga!

Kollar cykelkläder på nätet när jag får syn på dessa:
JAG DÖR VAD SNYGGA, VILL HAAAA!! Endast 995 kr...

Uppdatering: Istället råkade detta hända...

För att rättfärdiga hur mycket denna resan kommer att kosta mig så kommer jag nog att behöva cykla varje år från och med nu. Hur jag ser på detta kommer nog variera beroende på hur mycket det regnar mellan den 27 juni och ca 1-3 juli... MEN allt förutom camelbak:en kommer jag ju att använda 5 gånger i veckan till och från jobbet, så det är inte så illa ändå tycker jag. 

En sak som fått mig att tänka lite är mina kollegors reaktioner på mina planer. Från flera håll har jag hört "åh vad roligt, om jag inte hade barn/fru/något annat då hade jag följt med!" De får mig inte precis att vilja ha barn, så mycket som de klagar. Jag älskar barn, alla på hela kontoret har fått se bilder på Leon och hört mig berätta allt om honom, men egna? Njaaaa. Inte jättesugen. Jag vill kunna göra spontana resor eller cykla tvärs över Sverige utan att ha något som håller mig tillbaka... En fru/man (jag diskriminerar inte) har jag inget emot, hen får gärna följa med, men barn... Vi får väl se. (Nej.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar