söndag 12 maj 2013

Halvvägs.

Fem veckor med PT-Fia har passerat, fem veckor är kvar. Kanske kommer det så småningom upp en före-bild, om jag någonsin blir modig nog. Men jag kan säga att på fem veckor så har jag förlorat:

...4 centimeter över axlarna
...5 centimeter över bröstkorgen
...1 centimeter på vardera överarm
...9 centimeter över magen
...5 centimeter över rumpan
...2 centimeter på vardera lår

Vilket blir: 29 centimeter.

Och det är bara på de ställen jag mäter, det finns många ställen att ta på ;) Jag har även gått ner tre kilo.

Nu blir det till att step it up ännu lite till. Jag blir hårdare med maten, har blivit tipsad om något som heter The Carb Nite Solution och läst boken, och det verkar nästan för bra för att vara sant... man äter typ lchf 6 dagar i veckan, och på den sjunde dagen så får man "go crazy" med kolhydrater i 6-8 timmar. Det kickstartar nämligen något i kroppen och ska funka för att gå ner i vikt och bygga muskler. Jag ska testa, får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar