lördag 25 maj 2013

Road id.

Jag beställde ett road id häromdagen inför min resa, och även att ha när jag bara cyklar runt här i Stockholm. Visst, det är hemskt att tänka på att olyckor kan hända en, men saker händer varje dag och det är idiotiskt att tro att man är odödlig. 

Jag beställde en slim modell med rosa armband så klart, kostade $17. På det står mitt namn, att jag bor i Stockholm och mamma och pappas telefonnummer, och på nedersta raden skrev jag in "dare to dream".

Här kan ni hitta mer info:

Hey Everyone,

I just ordered one of the best products ever. It's called a Road ID - perhaps you've heard of it. If you haven't, go to their website and check it out. Road ID is a great product that could save your life someday.

When I ordered, they gave me a coupon that I could pass along to my friends. Here's the coupon number:

Coupon Number: ThanksCecilia27021436

The coupon is good for $1 off any Road ID order placed by 06/24/2013. To order, simply go to RoadID.com or click the link below:

http://www.RoadID.com/?CID=ThanksCecilia27021436



Ja jag är vaken kl 06:48 en lördag. Vaknade 06:20 och kunde inte somna om. #pensionär 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar