tisdag 19 juni 2012

Tisdag.

1. Jag har fått tillbaka mitt modem som jag skickade på service i förra veckan för så fort jag startade det så krashade min dator. Det funkar fortfarande inte men krashar i alla fall inte min dator, så jag ringde kundsupport igen och då sa han "Ja jag ser här nu att apple släppte en uppdatering i förra veckan så programvaran funkar inte längre, vi jobbar på det!" Mm, jättebra. Jag sa att jag tänker inte betala för den här tiden och det skulle jag inte behöva sa han, tills de löst det. Sen kom jag på att jag kan ändra om jag vill surfa med 4g eller 3g i inställningarna så jag valde 3g och av någon anledning funkar det, men jag betalar ju för 4g så det är irriterande...

2. Hej mina ben är trötta men jag cyklar på. Bara i morgon också dock, på torsdag flyger jag hem till Halmstad efter jobbet.

3. Jag cyklar förbi ett stort Ica Maxi på vägen från jobbet. Pensionärspoäng men det finns få saker som jag älskar så mycket som att gå runt på Maxi i timmar.

4. Ehh. Det var nog allt.

1 kommentar: