lördag 2 juni 2012

Inflyttad.

Jätteroligt väder att flytta i idag. Men de som sprang Stockholm maraton hade det ju ganska mycket värre dock, idioter... På vägen ut till nya lägenheten gick det bra trots att de sprang precis bakom mitt hus, jag kunde köra en annan väg för att komma upp på E4:an. På vägen tillbaka var det dock en helt annan fråga, efter att jag släppt Paul på St Eriksplan skulle jag försöka ta mig till Jarlaplan där jag hämtat flyttbilen... easier said than done. Vart jag än försökte komma igenom var det avspärrat. Till slut frågade jag en kvinna som stod spärrvakt vid Karlavägen hur jag skulle åka, och hon bara "Ja, du får nog åka tillbaka ut på motorvägen, sedan köra över Sabbatsberg. SKOJ VERKLIGEN, tillbaka genom hela stan igen. Ugh.

Men fram kom jag till slut, och nu har jag flyttat in. Det känns så himla skönt, min nya lägenhet är helt fantastisk och jag tror jag kommer trivas här.

Detta är min provisoriska säng till mamma och pappa kommer med min egna i nästa vecka. Och titta, jag har redan fått post!! Jag bor här :) 

Utsikt från sängen. Det får se ut sådär till i morgon, då kan jag ta tag i livet igen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar