fredag 29 juni 2012

Cykla.

Om vi säger såhär, mina lår var inte glada på mig i morse när jag hoppade på cykeln för fjärde dagen i rad. Aj aj aj. Och usch vad långsamt det gick. Och herregud vad jag alltid är hungrig just nu, men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag cyklar 100 minuter om dagen... Jag får äta typ två frukostar plus mellanmål för att inte dö på jobbet.

Äh, egentligen klagar jag inte, det är ganska skönt att cykla, jag slipper passa bussar och tåg och det gör inte så mycket om det regnar för jag duschar ändå både när jag kommer till jobbet och när jag kommer hem. Massa gratismotion varje dag helt enkelt, och dessutom är det ännu skönare att klättra upp i min säng på kvällarna nu när jag är helt utmattad, den är så himla skön och jag tycker jätte, jättemycket om den! Min pappa är så duktig.
Utsikt från min säng kl 22:30 i onsdags.

1 kommentar: