måndag 28 januari 2013

Kommande resor.

Jag: Så vill du ha in ett formellt mail om att jag vill göra dansen i år eller räcker det med att jag säger det?
Min chef: Jag har räknat med att du ska göra den så om du inte vill så hade det blivit himla jobbigt.

Yaaay! Mitt livsmål med att besöka ett nytt land varje år går det himla bra för i så fall för i år är det:

European Latin - Krasnodar, Ryssland den 6 april.
European Standard - Århus, Danmark den 20 april.
World 10 dance - Wien, Österrike den 16 november.
World Standard - Kiev, Ukraina den 23 november.
World Latin - Berlin, Tyskland den 30 november.

Jag har varken varit i Ryssland eller Ukraina, och jag har aldrig varit i Berlin heller. Skoj! :) Och dansen är störtkul, nu ska jag bara försöka få oss att börja göra program åt ISU också så vore det helt perfekt. Många kylskåpsmagneter att samla på mig i år också.


Sedan jag tog detta kortet har även Stockholm, London och Cambridge hamnat på mitt kylskåp också.

1 kommentar:

  1. Så roligt! Det var ju precis vad du önskade! :D

    SvaraRadera