tisdag 6 juli 2010

Packad och klar.

Då var flytten avklarad. Paul och Gerda hjälpte oss vilket var tur, för vi hade ju ändå en hel del grejer. Den gamla lägenheten är städad och urflyttad och den nya är lite stökig men ändå hur fin som helst. Det är tråkigt att vi ska bo där så kort tid bara. Längtar nästan till hösten nu så vi får flytta in på riktigt, hoppas bara de lagat kylen tills dess för den var visst trasig.


Så igår väckte jag Arashen tidigt (vilket inte är det lättaste längre eftersom vi har en 225 cm bred säng, det är nästan svårt att hitta honom ibland) och sedan körde vi (jag) hem till Göteborg och Halmstad igen. Det gick bra att köra, Arash sov en stund men då vred jag upp musiken och satt och sjöng med, ett under att han kunde sova eftersom jag är totalt tondöv. Så nu är jag hemma och är väl det ett tag i alla fall. Lite mer än en vecka tills jobbet börjar, skönt. Är helt utmattad, har inte haft en lugn dag på över en månad. Nu ska jag bara vila!

Igår åt vi kvällsmat ute i Tylösand. Jag har saknat vårt fina hav! Tog även årets första dopp i Sverige, riktigt skönt var det i vattnet. Bilderna har jag snott av syrran.

2 kommentarer:

  1. Då får vi ses nån dag snart :)

    SvaraRadera
  2. Där har vi en dam som inte är feg för att bada!

    SvaraRadera