lördag 24 juli 2010

Movietajm.

En veckas intensivt arbete på posten har gett resultat. -1 kg, bara 11 kvar. Gött. Får jobba ännu hårdare och definitivt försöka låta bli att titta när de andra öppnar varsin cola efter en svettig arbetsdag. Grr.

Och annars så skulle jag och syrran gått på bio ikväll men hon blev sjuk så jag får dra med min gamla vapendragare och partner in crime, Jossan! Jag vet inte hur många gånger vi gått på bio ihop men det måste lätt vara över 20. John Tucker must die, Little Miss Sunshine, Bridge to Terabithia, Shrek 3, Spiderman 3, den där julfilmen jag valde, Reign over me, Step Up, Running with Scissors, Disturbia, The Hoax, Employee of the month, Georgia Rule, Music and Lyrics och Knocked Up, för den kommer jag ihåg att vi såg någon dag innan vi lämnade USA. Har jag nämnt att det kom ut typ 10-15 nya filmer i veckan i LA? Och detta är bara några av de filmer jag kommer ihåg dessutom, kan tänka mig att vi såg ännu fler, och hur många vi såg på tv ska vi inte ens prata om. Herregud...

Så nu ska jag snart cykla in till stan. Önskar bara att Arashen kunde vara här också. Saknar honom jättemycket. Men nästa vecka! Då blir det umgås till 100%!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar