torsdag 15 juli 2010

Back in business.

Första arbetsdagen idag. Det gick bra, även om jag som vanligt svettades ihjäl. Jobbigt att springa i trappor! Skoj att träffa Jessica dock, var nästan ett helt år sedan sist. Och alla de andra roliga postenkompisarna såklart, har ju jobbat där i 7,5 år och många av de jag jobbade med då kommer tillbaks på somrarna också och jobbar.

Annars så har jag ju precis spenderat fem underbara dagar i Göteborg hos Arash. Jag har träffat typ 20 av hans närmsta kompisar (!) och en hel hög med släktingar. Alla var mycket trevliga och speciellt hans mamma och brorsa. Innan jag träffade brorsan så trodde jag att Arash pratade mycket. Feeeel, ingen kan prata som lillebrorsan. Så jäkla söt.

Vi har även festat lite ihop med hans kompisar, sett VM-finalen på en 21 tums tv tillsammans med 10 andra, badat i sjö och i havet, sett Eclipse på bio, varit i Kungsbacka på IFK - Bristol City och bara haft det hur mysigt som helst. Nu kommer vi förmodligen inte att ses på några veckor, trååååkigt. Han är så fin den där pojken.
Bildbevis på att Arash badat. Det är han som ser så plågad ut till höger. Jag är mittemot honom.
I stugan hans kompis hyrt. Rosé!

Och här tillbaks i Halmstad. Rättare sagt så var det kvällsmat i sanddynorna samtidigt som något rockband spelade på Solgården på Hotell Tylösand. Mysigt! Jag och syrran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar