tisdag 26 januari 2010

I got bored so I started a blogspot.com

En gång för längesedan (förra året) hade jag en mycket populär (haha) blogg. Där skrev jag om vardagshändelser, betraktelser och film. Denna blogg var ett sorts komplement till min resdagbok när jag var i USA men för ett tag sedan kände jag att den gjort sitt och tog bort den.

Sedan den försvann har jag fått mottaga en del klagomål, mestadels från min syster. Nu är det så att hon snart fyller år och i födelsedagspresent önskade hon sig att jag börjar blogga igen så hon kan hålla koll på mitt liv utan att behöva ringa stup i kvarten. Så här är jag nu igen. En ny blogg, en ny start. Mycket har förändrats sedan jag senast bloggade så här kommer en kort resumé.

Jag heter Cecilia. Jag fyller tjugofyra år i maj. Jag bor i Falun och pluggar medieproduktion - rörlig bild. Min familj bor i Halmstad, tyvärr gör även min favorithund Grisosaurusen det också (Hvita). Och den största förändringen - jag har en pojkvän. Yes, that's right, jag har en pojkvän! Jag börjar fortfarande nästan fnittra när jag tänker på det, jag trodde ärligt talat aldrig att det skulle hända... Hur som helst.

Så det här är början. Nu kommer fortsättningen.

2 kommentarer:

  1. Jag är en lycklig storasyster just nu. Det kunde jag väl aldrig tro att jag skulle kunna påverka dig så. Hur som helst är det en underbar födelsedagspresent. Tack!

    SvaraRadera
  2. Kul att ha dig tillbaka :D hihi.

    SvaraRadera