onsdag 22 augusti 2012

Ont.

Igår gick jag till jobbet, i skor som inte var mina walkingskor för de var kvar på jobbet, tillsammans med min cykel eftersom vi hade affärsmiddag i måndags och jag tog pendeltåget hem på kvällen.


Det var jobbigare än vad jag trodde och idag har jag sån sjuk träningsvärk i rumpan. Ska nog göra det fler gånger ändå, fast med rätt skor! Sedan åt jag en pizza till lunch dock, så jag tog igen motionen ganska bra haha. Hade så ont i fötterna att jag bara drog med Gerda som kom för att äta lunch med mig runt hörnet till Ciao Ciao men de har de godaste pizzorna i hela Stockholm så hon led nog inte.

Och så har jag kommit in på det jag sökt på högskolan. Har inte bestämt mig helt om jag ska tacka ja ännu... Funderar på om jag kanske ska läsa massa svenska och engelska på distans istället så jag kan frilansa som översättare. Vilken dröm...

Eller så ska jag börja med roller derby, men de tränar på helt fel sida av Stockholm och jag vet inte om jag orkar åka så långt flera gånger i veckan...hmm.

Anyway, det är var jag har haft för mig på senaste tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar