torsdag 30 augusti 2012

Healthy.

En kille på mitt jobb var precis den första att kommentera det faktum att jag gått ner 4-5 kg denna sommaren. Han sa: "you must have lost a shitload of weight right? You can really tell on your face, we were talking about it yesterday." och sedan sa en annan att "you look really healthy" så jag är glad :) men jag kämpar ju också, cyklar varje dag och går lunchpromenader!

Men jag äter riktigt ordentlig mat också, men på ett sätt som passar mig alldeles perfekt. Det kallas leangains intermitten fasting om någon orkar eller vill googla. Det går enkelt ut på att man har en åtta timmar lång "ätlucka" och fastar sedan i 16 timmar. Det är inte så hemskt som det låter, jag lovar :)

Anyway, nu måste jag köpa nya byxor för mina hänger!

2 kommentarer:

  1. Kul att det är någon som ser det när man kämpar för det!

    SvaraRadera
  2. Bra kämpat! :)

    Jag kör oxå periodisk fasta nuförtiden och tycker att det är supernice! :D

    SvaraRadera