onsdag 4 juli 2012

En normal konversation på mitt kontor.

Jag: I want an ice coffee.
Christoph: I want a gun.

Jag och Christoph är helt ensamma i vårt rum nu, vi har många givande konversationer. Thank god att han blev anställd i April, annars hade jag suttit här helt ensam dessa två veckorna innan min semester! Han är från Tyskland och väldigt rolig, vi kommer bra överens.

Och jag orkar inte skaffa kaffe för vi har ingen is på kontoret och det närmaste stället är Muffin bakery tvärs över gatan och där kostar en iskaffe 45 kr och jag vet inte om det är värt det plus att jag är lat... hehe.


Jag och Paul chillade på Strandvägen idag på lunchen. SommarStockholm är det bästa Stockholm.
Haha, detta är min spellista på spotify. Jag har verkligen väldigt mycket olika artister. Detta får bli dagens låt för jag blir så glad av den! Paradise by the dashboard light som de sjöng på nationals!


Eh jag ångrade mig. Double feature idag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar