torsdag 8 september 2011

Bye bye Stockholm.

Alltså, igår störtade ett flygplan och massa folk dog, det måste ju betyda att oddsen är på min sida för att vi ska överleva va?


Annars så säger jag hejdå och tack för mig! Och kolla vilken sista bild jag tog, skulle bara ta ett foto och då helt random kom ett plan och lyfte! Coolt. Och jag har tre säten för nog själv på planet, nap time! :) det är nog bättre att dö i sömnen. (nej, jag är inte dramatisk)

Uppdatering: överlevde starten. Och det finns trådlöst internet ombord! Woho, i'm om a plane!

Och jag kom precis på att detta är första gången i mitt liv jag flyger ensam. Inte ens reflekterat över detta innan. Kan berätta att vi har fint och soligt här uppe ovanför regnmolnen, konstigt hade det varit annars. Inga rymdskepp eller nordiska gudar! Tyvärr.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Upp i luften!!

1 kommentar: