måndag 30 maj 2011

Ångesten och klump i magen.

Oj vilken ångest jag har över inlägget nedan. Enorm. Ont i magen-ångest. Det är jobbigt att lämna ut sig själv, men jag ansåg att det behövdes denna gången, så det får finnas kvar. Ett tag i alla fall.

Min dag i övrigt var riktigt bra, trots att den startade lite tidigt. Gick upp 05:25, inte min vanliga tid :) MEN vi slutade två timmar tidigare, redan kl 15 och jag fick vara statist i bild, dock bara bakifrån. Vägen mot kändisskapet fortsätter!

Så jag var hemma tidigt och bestämde mig för att verkligen utnyttja det så jag gick Djurgården runt. Jag älskar djurgården, kommer sakna det när jag åker härifrån. Fast okej, prins bertilsstig i Halmstad är också väldigt fin! Promenaden var på 11 km och tog 1 timme och 44 minuter, ganska lagom. Enorma skavsår nu dock, skulle behöva ett par ordentliga walkingskor.


Man kan knappast tro att detta är 30 minuters promenad från mitt hus va? Sjukt fint!


Färja!


Promenaden :) fast 694 kcal tror jag inte på, appen vet ju varken min vikt eller längd!

Det var under den promenaden jag funderade på hela inlägget nedan och bestämde mig för att skriva det. Motion är den bästa sortens terapi. Till middag åt jag lövbiff lindat runt mozzarella. Stekte fem och åt två med vitlökssås, blev så sjukt mätt! Proppmätt verkligen, härligt! :)


Så gott!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Banérgatan,Stockholm,Sverige

1 kommentar:

  1. Håller med alla föregående talare, du är sjukt modig och jag som har/har haft massa matrelaterade problem vet hur svårt de är, både att inse dem, ta tag i dem och bli av med dem. Är bara att utmana sig själv, och de varje dag! Kämpa på fina du!

    SvaraRadera